loading...
خدمات دندانپزشکی سپید
محمد ساداتی بازدید : 75 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

برای آن بتوانید تراش لمینت دندان را با بهترین قیمت انجام دهید، می توانید از مرجع دندانپزشکی یعنی سپیدنت کمک بگیرید. در این مقاله در باره تراش لمینت دندان مطالبی مفید را برای شما عزیزان شرح می دهیم. لمینت دندان به گونه ای است که به شکلی پوسته مانند بر روی دندان های شما قرار می گیرد. لمینت باعث زیبایی و درخشندگی دندان های شما می شود. تراش لمینت دندان باعث می شود تا دندان های شما فرمی زیبا به خود بگیرد، معمولا ماندگاری لمینت بالا می باشد و بهترین کلینیک های تخصصی در حوزه درمان و زیبایی به شما عزیزان معرفی خواهد شد. معمولا لمینت دندان ها به دو صورت قابل اجرا می باشد، کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از انواع لمینت به شمار می روند. لمینت های سرامیکی پرسلن داشته که نوعی سرامیک محسوب می شود. این لمینت در لابراتور متناسب با ویژگی های دندان های شما ساخته می شوند. معمولا تراش لمینت دندان با ضخامت کمی انجام می گیرد. همانطور که گفتیم نوع دیگری از لمینت دندان کامپوزیت ونیر است که طرفداران زیادی دارد.کامپوزیت ونیر بر خلاف لمینت سرامیکی نیازی به ساخت در لابراتوار ندارد و از این نظر نسبت به لمینت سرامیکی در مزیت می باشد.

 

تراش لمینت دندان با قیمت مناسبی انجام می گیرد که برای آن تخفیفی ویژه ای در نظر داریم. از عیوب لمینت سرامیکی آن است که در هنگام اجرا مقداری از مینای دندان تراشیده می شود که این باعث نازک شدن دندان ها می گردد. از این نظر کامپوزیت ونیر نسبت به لمینت سرامیکی در مزیت می باشد. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری بر روی دندان ها قرار می گیرد که باعث فرم دهی به آن ها می شود. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش دندان، قالب گیری در مرحله اول انجام می شود و مرحله ساخت آن نیز وجود دارد که سبب طولانی تر شدن دوره درمان می گردد. مزیت ویژه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر جلوه دارد و نمایان است تراش لمینت دندان ها در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با ساتفاده از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت بسیار کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.

 

 با استفاده از سیستم بریلیانس می توانید لمینت سرامیکی را بدون تراش دندان ها انجام داده و فرم آن ها را به خوبی حفظ کنید، هرچه دندان ها ضخامت خود را حفظ کنند، در زیبایی خود بسیار موثر خواهند بود. این نوع از لمینت دندان دارای مقاومت استحکام بالایی بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به روش های با تراش دارد. این نوع لمینت را یک شرکت آمریکایی تولید کرده که باعث جذب بسیاری از کاربران شده است. مراحل انجام آن مانند لمینت سرامیکی بوده ولی بدون با این فرق که دندان ها تراش داده نمی شوند. لمینت بریلیانس به گونه است که شفافیت و درخشندگی دندان های طبیعی دارد و از این نظر بسیار قابل توجه است. لمینت بریلیانس نسبت به لمینت های سرامیکی قابلیت های ویژه تری دارد دارد. از مهم ترین مزایای لمینت بریلیانس این است که به عنوان لمینت بدون تراش در بین کاربران شناخته شده است

محمد ساداتی بازدید : 51 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

تراش لمنیت دندان های خود را می توانید با مشاوره کارشناسان سپیدنت با کمترین هزینه انجام دهید. در این قسمت درباره تراش لمینت دندان مطالبی را برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم. لمینت دندان مانند یک لایه نازک پوسته ای شکل بر روی دندان های شما قرار می گیرد. لمینت باعث زیبایی دندان های شما شده و درخشندگی آن را بالا می برد. تراش لمینت دندان باعث می شود تا دندان های شما فرمی زیبا به خود بگیرد، معمولا طول عمر لمینت دندان بالا می باشد. بهترین کلینیک های تخصصی در حوزه درمان و زیبایی به شما عزیزان توسط مرجع دندانپزشکی یعنی سپیدنت معرفی خواهند شد. معمولا لمینت دندان ها به دو صورت سرامیکی و کامپوزیت ونیر قابل اجرا است. این لمینت در لابراتور متناسب با ویژگی های دندان های شما ساخته می شوند. معمولا تراش لمینت دندان با ضخامت کمی انجام می گیرد. همانطور که گفتیم نوع دیگری از لمینت دندان کامپوزیت ونیر است.کامپوزیت ونیر بر خلاف لمینت سرامیکی نیازی به ساخت در لابراتوار نداشته و از این نظر نسبت به لمینت سرامیکی در مزیت می باشد.

تراش لمینت دندان با قیمت مناسبی و با بهترین کیفیت انجام می گیرد، کیفیت بالا مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می گردد. از عیوب لمینت سرامیکی آن است که در هنگام اجرا مقداری از مینای دندان تراشیده شده که این باعث نازک شدن دندان ها می گردد. از این نظر کامپوزیت ونیر نسبت به لمینت سرامیکی بهتر است. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری بر روی دندان ها قرار گرفته که باعث فرم دهی به آن ها می گردد. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش دندان، قالب گیری در مرحله اول انجام می شود و مرحله ساخت آن نیز وجود دارد که سبب طولانی تر شدن دوره درمان می گردد. قابلیت ویژه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر نمایان بوده و از درخشندگی بیشتری برخوردار است. تراش لمینت دندان ها در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با ساتفاده از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود.

لمینت سرامیکی بدون تراش فقط با استفاده از سیستم بریلیانس قابل اجرا است و با ان می توانید بدون تراش فرم دندان های خود را حفظ کنید. هرچه دندان ها ضخامت خود را حفظ کنند، در زیبایی بسیار موثر هستند. این نوع از لمینت دندان دارای مقاومت استحکام بالایی بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به روش های با تراش دارد. این نوع لمینت را یک شرکت آمریکایی تولید کرده است. مراحل انجام آن مانند لمینت سرامیکی بوده ولی با این فرق که دندان ها تراش داده نمی شوند. لمینت بریلیانس به گونه است که شفافیت و درخشندگی دندان های طبیعی دارد و از این نظر بسیار قابل توجه است. لمینت بریلیانس نسبت به لمینت های سرامیکی ارجح تر می باشد. از مهم ترین مزایای لمینت بریلیانس این است که به عنوان لمینت بدون تراش در بین کاربران شناخته شده است. مفتخریم به شما عزیزان در زمینه لمینت سرامیکی خدمت رسانی کنیم.

محمد ساداتی بازدید : 42 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

به کمک سپیدنت مرجع دندانپزشکی در کل کشور می توانید تراش لمینت دندان را با بهترین قیمت بازار انجام دهید. در این مقاله سعی داریم در باره تراش لمینت دندان مطالبی مفید را برای شما عزیزان شرح دهیم. لمینت بر روی دندان ها پوسته ای با تحت عنوان لمینت قرار می گیرد. این پوسته در زیبایی و رنگ دندان های شما موثر است. تراش لمینت دندان باعث می شود تا دندان های شما فرمی زیبا به خود بگیرد. معمولا لمینت دندان ها به دو صورت قابل اجرا می باشد، کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از انواع آن محسوب می شوند که به کمک سپیدنت می توانید بهترین مراجع دندانپزشکی را پیدا کنید. لمینت های جنسی پرسلن داشته که نوعی سرامیک محسوب می شود. این لمینت در لابراتور متناسب با  دندان های شما ساخته می شوند. معمولا تراش لمینت دندان با ضخامت کمی بر روی دندان ها اجرا می گردد.  همانطور که گفتیم نوع دیگری از لمینت دندان کامپوزیت ونیر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.کامپوزیت ونیر بر خلاف لمینت سرامیکی نیازی به ساخت در لابراتوار ندارد. کامپوزیت ونیر نیازی به ساخت در لابراتور ندارد و شکلی خیرگونه دارد. این خمیر به طور یکنواخت بر روب دندان های شما قرار می گیرد.

 

تراش لمینت دندان با بهترین قیمت بازار

تراش لمینت دندان با بهترین قیمت بازار انجام می گیرد که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. یکی از عیوب لمینت سرامیکی آن است که در هنگام اجرای آن مقداری از مینای دندان تراشیده می گردد که این باعث نازک شدن آن ها می شود. از این نظر کامپوزیت ونیر نسبت به لمینت سرامیکی در مزیت است. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری شکل بر روی دندان ها قرار می گیرد که باعث فرم دهی به آن ها می شود. کامپوزیت ونیر همچنین سریع تر از لمینت سرامیکی قابل انجام است. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش دندان، قالب گیری نیز واجب است  و مرحله ی ساخت آن نیز وجود دارد که سبب طولانی تر شدن دوره درمان می شو. مزیت ویژه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر نمایان می باشد. ایجاد درخشندگی و زیبایی بیشتر با استفاده از لمینت سرامیکی باعث شده است تا محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت ونیر داشته باشند. تراش لمینت دندان ها در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با ساتفاده از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت بسیار کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.

لمینت بریلیانس چیست

 با استفاده از سیستم بریلیانس می توانید لمینت سرامیکی را بدون تراش دندان ها انجام دهید. این نوع از لمینت دندان دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به روش های با تراش دارد. لمینت بریلیانس نیز در ضخامت های کمی تولید می گردد. این نوع لمینت را یک شرکت آمریکایی تولید کرده که باعث جذب بسیاری از کاربران شده است. مراحا انجام آن مانند لمینت سرامیکی بوده ولی بدون تراش دندان ها انجام می شود. لمینت بریلیانس به گونه است که شفافیت و درخشندگی دندان های طبیعی دارد و از این نظر بسیار قابل توجه است. لمینت بریلیانس نسبت به لمینت های سرامیکی قابلیت های ویژه تری دارد دارد. از مهم ترین مزایای لمینت بریلیانس این است که به عنوان لمینت بدون تراش در بین کاربران شناخته شده است.

محمد ساداتی بازدید : 30 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

قیمت لمینت دندان به روش های مختلفی قابل تعیین است در این مقاله قصد داریم درباره دو نوع لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر توضیحی مختصر برای شما دهیم، جنس لمینت سرامیکی از نوع چینی بوده که با فشار زیاد ممکن است شکسته شوند.  لمینت سرامیکی دارای ظاهر شکیلی بوده و منحصر به فرد می باشند که باعث جلوه ای زیبا در دهان شما می گردند. این لمینت ها در برابر تغییر رنگ بسیار حساس بوده و ثبات خوبی دارند و به راحتی رنگ شفاف آنها دچار تغییر نمی شود. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی از استحکام بالایی برخوردار بوده داشته و از نظر کیفیت نیز ارجح تر هستند. کامپوزیت های ونیرهای در قالب هایی آماده در لابراتور طراحی شده و ساخته می شوند. تنها مورد آن است که این لمینت ها در مقایسه با لمینت های دیگر هزینه بیشتری داشته و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. لمینت کامپوزیتی لمینتی بدون تراش محسوب شده که تنها در صورت لزوم دندان ها تراش داده می شوند. سطح دندان نسبت به لمینت های سرامیکی کمتر صیقل داده شده و از این نظر نسبت به لمینت سرامیکی از مزیت بیشتری برخوردار هستند. حتی در شرایطی به لمینت های کامپوزیتی تراش کمتری داده می شوند. در کامپوزیت ها رنگ آن ها تنوع بالایی داشته و سطح آن ها نسبت به لمینت های سرامیکی براق تر می باشد.

 

لمینت کامپوزیتی نسبت به لمینت به روش سرامیکی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. لمینت کامپوزیتی دارای ماندگاری بالایی از نظر جنس هستند. دندان های تیره وزرد برخی افراد ممکن است به دلیل استفاده از سیگار و بعضی از مواد غذایی باشد. این افراد می توانند با هزینه بسیار کمی دندان های سفید و زیبایی داشته باشند. یکی از مزیت های لمینت دندان آن است که آن ها در کنار هم یکدست بوده و فضاهای خالی بین دندان ها کاملا پر می گردد. برای بعضی افراد ممکن است که کمی فرورفتگی و یا برآمدگی روی دندان های خود داشته باشند که در این صورت باید برای یکدست کردن آن ها اقدام کنند.ممکن است که در اثر تصادف دندان فرد آسیب ببیند یا ترک بخورد در این صورت فرد می توانند به جای آن دندان از لمینت سرامیکی یا کامپوزیتی به خوبی بهره کافی از دندان های خود داشته باشد.کامپوزیت ها طوری طراحی می شوند که وقتی فرد لبخند می زند باعث ایجاد جلوه ای خاص روی صورت افراد می گردد.

 

 

در تهران برای هزینه کردن لمینت دو نوع قیمت دهی وجود دارد که در آن قیمت گذاری انواع لمینتهای دندان مشخص شده است. در تهران حدود قیمت لمینت دندان بین 200 تا 1.500 هزارتومان بوده که بر حسب نوع لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی این حدود قیمت می تواند فرق می کند. قیمت لمینت های سرامیکی گران تر از لمینتهای کامپوزیت است. در هنگام اجرای لمینت سرامیکی بر روی دندان ها نیم میلیمتر از دندان برای صیقل کاری تراش داده می شود، این تراش فقط در کامپوزیت ونیر انجام می گیرد. حجم این تراش بسیار کم بوده و از آن برای صیقل روکش دندان های فرد استفاده می شود، این صیقل کاری با استانداردهای لازم صورت می گیرد. خود افراد در طول عمر لمینت موثر هستند. اگر افراد از اصول ایمنی برای لمینت استفاده کنند در این حالت دوام و عمر آن ها بالا می رود و احتمال شکستگی و ترک خوردن لمینت به حداقل رسد. اگر لبه دندان لب پر شود با استفاده از روش های ترمیم این مشکل برای بیماران حل می گردد. ترمیم با استفاده از کامپوزیت انجام می گیرد. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی بسیار حساس تر و ظریف تر می باشد. مراکز دندانپزشکی می کوشند هر دونوع لمینت را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه کنند. سپیدنت مفتخر است تا به شما عزیزان در زمینه لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر خدمت رسانی کند.

محمد ساداتی بازدید : 37 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

قیمت لمینت بدون تراش دندان به روش های مختلفی قابل تعیین است در این مقاله به دو نوع لمینیت یعنی سرامیکی و کامپوزیتی می پردازیم: جنس لمینت سرامیکی از نوع چینی بوده که ممکن است با یک ضربه خورد شوند. لمینت سرامیکی دارای ظاهری زیبایی هستند و منحصر به فرداند که جلوه ای زیبا به دندان های شما می دهند. این لمینت ها در برابر تغییر رنگ بسیار حساس بوده و ثبات خوبی دارند و به راحتی رنگ شفاف آنها دچار تغییر نمی شود. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی مقاومت بالایی داشته و از نظر کیفیت نیز ارجح تر هستند. ونیرهای این لمینت ها در قالب هایی آماده در لابراتور طراحی شده و ساخته می شوند. تنها مورد آن است که این لمینت ها در مقایسه با لمینت های دیگر هزینه های بالاتری دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. در لمینت کامپوزیتی که به عنوان لمینت بدون تراش دندان شناخته شده، تنها در صورت لزوم دندان ها را تراش می دهند و سطح دندان نسبت به لمینت های سرامیکی کمتر صیقل داده می شود. حتی در شرایطی به لمینت های کامپوزیتی تراش کمتری داده می شوند. در کامپوزیت ها رنگ آن ها تنوع بالایی داشته و سطح آن ها نسبت به لمینت های سرامیکی براق تر می باشد. کامپوزیت ها به نحوی هستند که به راحتی نور خورشید از آن ها عبور می کند .

 

لمینت کامپوزیتی نسبت به لمینت به روش سرامیکی ارزان تر می باشد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. دندان های تیره وزرد برخی افراد ممکن است به دلیل استفاده از سیگار و بعضی از مواد غذایی باشد.این افراد می توانند با هزینه بسیار کمی دندان های سفید و زیبایی داشته باشند. یکی از مزیت های لمینت دندان آن است که آن ها در کنار هم یکدست بوده و فضاهای خالی بین دندان ها کاملا پر می گردد. برای بعضی افراد ممکن است که کمی فرورفتگی و یا برآمدگی روی دندان های خود داشته باشند که در این صورت باید برای یکدست کردن آن ها اقدام کنند.ممکن است که در اثر تصادف دندان فرد آسیب ببیند یا ترک بخورد در این صورت فرد می توانند به جای آن دندان از لمینت سرامیکی یا کامپوزیتی به خوبی بهره کافی از دندان های خود داشته باشد.کامپوزیت ها طوری طراحی می شوند که وقتی فرد لبخند می زند باعث ایجاد جلوه ای خاص روی صورت آن فرد می شود.

 

 

در تهران برای هزینه کردن لمینت دو نوع قیمت دهی وجود دارد، ب که در آن حدود قیمت انواع لمینتهای دندان مشخص شده است. در تهران حدود قیمت لمینت دندان بین 200 تا 1.500 هزارتومان می باشد که بر حسب نوع لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی این حدود قیمت می تواند فرق می کند. قیمت لمینت های سرامیکی گران تر از لمینت های کامپوزیت است. در هنگام اجرای لمینت سرامیکی بر روی دندان ها نیم میلیمتر از دندان برای صیقل کاری تراش داده می شود. حجم این تراش بسیار کم بوده و از آن برای صیقل روکش دندان های فرد استفاده می شود. خود افراد در طول عمر لمینت موثر هستند. اگر افراد از اصول ایمنی برای لمینت استفاده کنند در این حالت دوام و عمر آن ها بالا می رود و احتمال شکستگی و ترک خوردن لمینت به حداقل رسد. اگر لبه دندان لب پر شود با استفاده از روش های ترمیم این مشکل حل می شود. ترمیم با استفاده از کامپوزیت انجام می گیرد. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی بسیار حساس تر و ظریف تر می باشد. مراکز دندانپزشکی می کوشند هر دونوع لمینت را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه کنند.

محمد ساداتی بازدید : 48 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

دندانپزشکی در ساری

اهمیت دادن به دندان ها و چکاب دوره ای از نکات مهم ئدر حوزه سلامت دندان محسوب می شود. بسیاری از افراد به این لامر ضروری توجه ای ندارند. چکاب دوره ای دندان ها از سه سالگی انجام می شود معمولا از سه سالگی چکاب دندان ها شروع شده و از امور ضروری محسوب می شود. در صورت وجود بیماری های خاص مانند بارداری، این معاینه ی دوره ای در دوره های کوتاه تر انجام خواهد شد. کلینیک دندانپزشکی در ساری را در سایت تخصصی دندانپزشکی سپیدنت بیابید.

 خدمات دندانپزشکی سپیدنت

خدمات حوزه ی زیبایی دندانپزشکی و هم چنین خدمات درمانی مجموعه ما در همه شهر ها در کلینیک هایی تخصصی در این حوزه ها انجام می شود. تعرفه ی خدمات دندانپزشکی می تواند در کلینیک های مختلفی از جمله درمانی و زیبایی انجام گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید. ارتودنسی برای هماهنگ سازی و ایجاد تقارنی زیبا برای دندان ها در کلینیک های زیبایی انجام می شود. ارتودنسی با استفاده از تجهیزات ویژه ای و به شیوه های گوناگون انجام می شود. ارتودنسی در دو نوع متحرک و ثابت و به صورت بی رنگ انجام می گیرد. کاشت ایمپلنت با استفاده از تجهیزات خاص برای جاگذاری دندان با پایه فلزی مقاوم با شرایط دهان و دندان انجام می گیرد. ایمپلنت بهترین روش درمانی و زیبایی در حوزه دهان و دندان به شمار می رود که در برخی افراد دارای محددیت است. استعمال دخانیات از جمله این محدودیت ها می باشد که باعث اثر نامطلوب بر روی آن می شود. اصلاح طرح لبخند با روش های مختلفی و با قیمت گذاری هایی مختلف با توجه به درجه کیفیت آن ها انجام می شود. شما عزیزان می توانید از کلینیک های مورد نظر خود تحقیق کنید. روش منتخب اصلاح طرح لبخند با برسی ناهنجاری دندان ها انجام خواهد شد. لمینت سرامیکی علی رغم محدودیت هایی که دارد، روشی موثر در حوزه ی دندانپزشکی زیبایی به شمار می رود. لمینت سرامیکی قیمت بالاتری نسبت به روش های دیگر در حوزه اصلاح طرح لبخند دارد.

 

کامپوزیت ونیر دندان روش درمانی برای ترمیم دندان ها بوده که معمولا برای ترمیم شکستگی مورد توجه متخصصان عزیز می باشد. کامپوزیت ونیر همچنین برای فرم دهی به دندان ها و تغییر رنگ دندان های جلو مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت ونیر دندان با توجه به قیمت و طول درمان کوتاه آن، دوام بالایی داشته و در صورت مراقبت از آن ها دهان و دندان 5 تا 7 سال دوام خواهد داشت. بلیچینگ دندان روشی نوین در کنار جرم گیری آنها به شمار رفته که به وسیله ی آن می توان دندان ها را سفید کرد. بلیچینگ دندان روشی ماندگار نیست و پس از مدتی در رنگ دندان ها موثر است و باعث تغییر آن ها می شود. دندانپزشکی کودکان به شکل خدمات متنوعی از جمله ترمیم دندان های شیری و یا عصب کشی آن ها توسط متخصص این حوزه انجام می گیرد. برای بالابردن سطح سلامت دندان های کودک معمولا این آموزش ها از کودکی به آن ها داده می شود. تمامی خدمات درمانی و ترمیمی دندانپزشکی با بهترین قیمت مناسب و بالاترین کیفیت دندانپزشکان کشور انجام می گیرد. در اثر عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی نا مناسب، ژنتیک ویا عاداتی چون دندان قروچه، باعت چروکیدگی دندان ها شده که نیاز به ترمیم دارند.

محمد ساداتی بازدید : 54 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

در این مقاله درباره قیمت ارتودنسی و عواملی که در تمام شده قیمت ارتودنسی تاثیر گذار هستند می خواهیم صحبت کنیم. قیمت ارتودنسی به عنوان یکی از خدمات دندانپزشکی که به درمان ناهنجاری های فک و دهان و دندان می پردازد ، در رنج قیمتی متفاوتی قرار دارد. عوامل مختلفی وجود دارد که در قیمت نهایی ارتودنسی شما موثر هستند. این عوامل گاهی به صورت موردی به قدری پیچیده می شوند که تنها توسط متخصص ارتودنتیست قابل شناسایی است. اما خبر خوب این است که اگر شما در کلینیک سپید اقدام به دریافت خدمات ارتودنسی نمایید ، هزینه ارتودنسی را از همان ابتدا می توانید به صورت ارتودنسی اقساطی پرداخت نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ارتودنسی کلینیک سپید در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

خبر خوب اول : قیمت ارتودنسی پایین تر از سایر خدمات است

خبر خوب دیگر برای شما این است که خدمات ارتودنسی نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی که می تواند جایگزین ارتودنسی باشد مانند ایمپلنت ، از قیمت به مراتب مناسبتری برخوردار است و همین امر سبب شده است که بسیاری از بیماران تصمیم بگیرند تا از ارتودنسی به عنوان خدمات نهایی خود استفاده کنند.

خبر خوب دوم : قیمت ارتودنسی در کلانشهر ها ارزان تر است

یک نکته جالب دیگری که بایستی بدانید این است که به خلاف تصوری که در ذهن بسیار از مردم در سطح جامعه وجود دارد ، قیمت ارتودنسی در کلانشهر های ایران از شهر های کوچک تر پایین تر است !!! شاید بپرسید چرا ؟ در کلانشهر های ایران تعداد کسانی که خدمات ارتودنسی را ارائه می کنند بالاست و این یک اصل اقتصادی است که زمانی که با ثابت ماندن تقاضا میزان عرضه بالا می رود ، قیمت محصول مرتبط اعم از این که کالا یا خدمات باشد پایین می آید.

عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی

عوامل متعددی وجود دارند که در قیمت ارتودنسی نهایی شما تاثیر می گذارند. اگر بخواهیم مورد به مورد این عوامل را بیان نماییم شاید به نگارش یک کتاب 10 هزار صفحه ای نیاز باشد. برای همین موضوع عواملی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در موارد زیادی دیده می شوند را در اینجا برای شما بیان می کنیم.

  • نوع ناهنجاری و شدتی که در ناهنجاری وجود دارد ، مهمترین عاملی است که در قیمت ارتودنسی اثر می گذارد.
  • اگر در روند درمانی شما نیاز باشد که یک جراحی و یا کشیدن دندان داشته باشید کمی در قیمت ارتودنسی نهایی شما موثر است.
  • انواع مختلفی از درمان ارتودنسی وجود دارد مانند ارتودنسی ثابت یا ارتودنسی نامرئی. این که شما با مشورت ارتودنتیست خود کدام نوع از ارتودنسی را دریافت می نمایید ، در قیمت نهایی شما اثر گذار خواهد بود.
  • قطعا هر چه که کیفیت محصولات و قطعات به کار رفته در روند ارتودنسی شما بالاتر باشد ، قیمت ارتودنسی شما نیز بالاتر خواهد رفت.
  • شاید ندانید اما میزان زمان روند درمانی شما نیز در قیمت نهایی ارتودنسی شما اثر گذار است. برای اطلاع دقیق از این موضوع می توانید با یک متخصص ارتودنسی مشورت نمایید.
  • سن بیمار به جرات یکی از مهمترین عواملی است که در قیمت نهایی ارتودنسی شما اثر گذار خواهد بود.

 

نکته آخر

شما می توانید جهت مشاوره رایگان و ویزیت رایگان اولیه از کلینیک سپید برای معاینه وقت بگیرید. هم چنین اگر سوال یا ابهامی در حین خواندن این مقاله برای شما پیش آمده می توانید با متخصصین کلینیک سپید در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. هم چنین برای دریافت اخرین اخبار و جشنواره ها می توانید عضو باشگاه مشتریان کلینیک سپید شوید. از این که این مقاله را مطالعه نمودید از شما سپاسگزاریم . منتظر صدای گرم شما هستیم.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 1,547
  • بازدید کلی : 13,791